Şartlar ve Koşullar

Aşağıdaki şartlar ve koşullar, PITS Veri Kurtarma tarafından sağlanan ve sunulan veri kurtarma hizmetlerinin talebinizi, satın alınmasını veya alınmasını düzenler. Bu şartlar altında bir veri kurtarma olayı başvurusunun alınmasının ardından, PITS, uygulanabilir hizmetleri yürütecek temsilcileri tayin edecektir. PITS, bu şartlarda herhangi bir zamanda değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Veri kurtarma davası sunulmadan önce Şartlar ve Koşullarımızı tamamen okumanızı öneririz.

Hizmet Teslim Süreci

Hizmete ihtiyacınız varsa ve bu hizmeti almayı dört gözle bekliyorsanız, bize, https://www.pitsverikurtarma.com.tr bağlantısında ki adrese depolama cihazınız veya medyayı değerlendirmemiz için veya bizi telefon numaralarından arayarak gönderebilirsiniz.

Değerlendirme süreci

Tüm veri depolama cihazları, veri kurtarma işleminin olasılığını ve işin kapsamını bilmek için değerlendirilmelidir. Hızlandırılmış hizmetler dışındaki kurumsal veri depolama cihazları dışındaki tüm kişisel veri depolama cihazları için değerlendirme süreci ücretsizdir. Ücretsiz bir değerlendirme süreci 3 iş gününe kadar sürebilir. İstisnai durumlarda, inceleme için daha fazla zamana ihtiyaç duyduğumuz durumlarda müşteriye yazılı ve sözlü olarak bilgilendirme yapılır. Daha önce kurcalanmış veya sızdırmaz contalarını kaybetmiş sabit diskler için 400 TL’lık iade edilmeyen bir değerlendirme ücreti vardır. Hızlandırılmış değerlendirme ücreti 400 TL’dır ve 8 (sekiz) iş saatine kadar sürer. Bu ödemeler peşindir ve iade edilmez.

Hizmet Teklifi ve Kurtarma Sürecinin Yetkilendirilmesi

Hizmet teklifinde belirtilen veri kurtarma hizmetinin ücretini ve şartlarını kabul ediyorsanız, veri kurtarma işlemine yetki vermek için hizmet teklifini elektronik olarak imzalamalısınız. Yalnızca başarılı veri kurtarma ve müşteri dosyası doğrulama işlemlerinden sonra sizden ödeme tahsil edeceğiz.

Genel olarak, geri dönüş süresi en iyi koşullarla sağlanır. Ancak veri kurtarma alanının doğası gereği bazen öngörülemeyen durumlar, bazı komplikasyonlar ve diğer teknik sorunlar kurtarma işlemleri sırasında ortaya çıkabilir ve bu da daha fazla geri dönüş süresinin gerekli olduğu bir durum yaratabilir. Hüküm ve Koşulları onaylayarak, bu tür tahmini süre uzatma olasılığını otomatik olarak kabul etmiş olursunuz.

Veri kurtarmayla ilgili maliyetlere, başarıyla kurtarılan verileri iade etmek için kullanılacak yeni bir iade yedek disk fiyatı dahil değildir. Bu tür ek maliyetler ayrıca fiyatlandırılacaktır. Mümkün olduğunda ve veri miktarı sınırı aşmıyorsa, kurtarılan veriler Güvenli Bulut Depolama üzerinden sağlanacaktır.

Veri kurtarma sürecinde yanlış medyanın gönderildiğini fark ederseniz, müşterinin onayladığı ve imzaladığı teklifte sağlanan toplam maliyetin %60’ı tutarında belirli bir iptal ücreti olacaktır. Aksi kararlaştırılmadıkça, bu aynı zamanda müşterinin veri kurtarma işini başlatıldıktan ancak tamamlanmadan durdurmaya karar verdiği durumlar için de geçerlidir.

Müşteri her zaman doğru medyanın gönderildiğinden emin olmalıdır. Gönderilen medyanın herhangi bir şifrelemeye sahip olduğunu veya şifre korumalı olduğunu gördüğümüz takdirde, bize doğru şifreleme anahtarını ve/veya şifreyi vermenizi isteyeceğiz. Bu bilgiler, veri kurtarma işlemine devam etmek için gereklidir.

Başarılı Kurtarma

Tüm olası yöntemleri kullanacağız ve veri depolama cihazınızdaki herhangi bir verinin kurtarılabilir olup olmadığını belirlemek için her türlü çabayı göstereceğiz. Verilerinizi başarılı bir şekilde kurtarabilmemiz durumunda, bize verdiğiniz e-posta adresi ve telefon numarası ile sizi bilgilendireceğiz ve TeamViewer hizmeti üzerinden bir uzaktan dosya doğrulama oturumu ayarlayacağız. Veri kurtarma sonucunu doğrulayıp kabul ettiğinizde, size faturayı göndereceğiz ve o anda sizden ücret alacağız.

Başarılı veri kurtarma ile ilgili bildirimlerimize, bildirim tarihinden itibaren sonraki (5) beş iş günü içinde yanıt vermemeniz durumunda, veri kurtarma işleminin başarılı olduğunu kabul edeceğiz ve tutarın tamamını tahsil edeceğiz.

Alınması gereken dosyaları veya klasörleri tam olarak belirtmezseniz, veri depolama aygıtlarındaki herhangi bir dosya kurtarılsa bile veri kurtarma işlemi başarılı sayılacaktır. Fatura tutarının tamamı tahsil edilecektir.

Kurtarılan Veriler için Veri Teslim Seçenekleri

Hizmetler ve ilgili maliyetleri (geçerli hizmet ücretleri, yeni cihaz maliyetleri ve vergiler dahil) ödeyene kadar verilerinizi size açıklamayacağız. Kurtarılan verilerinizi almak için iki seçenek sunuyoruz; 1. Veri boyutu 100 GB’ı geçmiyorsa, kurtarılan verilerinizin otuz (30) gün içinde indirilebileceği geçici bir bulut hesabı oluşturacak ve sağlayacağız; veya (2) verilerinizi size yepyeni bir harici sabit diskte iade edeceğiz. Yepyeni bir sabit disk için ek bir ücret uygulanacaktır.

Başarıyla kurtarılan verilerin orijinal kopyası genellikle 10 iş günü boyunca sunucularımızda tutulur. Kurtarılan veriler müşteri tarafından dikkatlice kontrol edilmeli ve onaylanmalıdır. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, teslim edilen veri kurtarma vakalarını herhangi bir zamanda sunucularından silme hakkını saklı tutar.

Başarısız Kurtarma Durumları

Cihazınızdan veri kurtarmanın mümkün olmadığı durumlarda, sizi buna göre bilgilendireceğiz ve iade nakliye masrafları dahil olmak üzere sağlanan hizmetler için sizden ücret talep etmeyeceğiz.

Orijinal Medyanın İadesi

Talep üzerine orijinal cihaz size iade edilebilir. İade kargo ücreti için sizden ücret talep edilmeyecektir. Bu, harici/taşınabilir sabit sürücü aygıtlarının muhafazaları için geçerli değildir. Cihaz değerlendirme işlemi sırasında tüm sert ortam muhafazaları ve kabloları çıkarılır ve kullanılır.

Terk Edilmiş Depolama Ortamının İmhası

Depolama ortamının alındığı tarihten itibaren 60 gün sonra tam ödeme yapılmadan bize bırakılan cihaz, ortam veya veriler imha edilecek, yeniden kullanılacak veya geri dönüştürülecektir; ve PITS Global Veri Kurtarma Hizmetlerini tesisimizde bırakılan cihaz, ortam ve verilerle ilgili tüm yükümlülüklerden muaf tutarsınız.

Hizmet Sınırlamaları

Siz (gönderilen depolama cihazının yasal sahibi), veri kurtarmanın garanti edilemeyeceğini anlıyorsunuz. Bunu yapmak için her türlü makul çaba gösterilecektir ve herhangi bir sonuç için söz vermeyiz. Ayrıca, bir sabit sürücünün, flash sürücünün, hafıza kartının veya cep telefonunun, PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri’ne sahipken bile herhangi bir girişimde ve zamanda verinin arızalanabileceğini/verileri kurtarılamaz hale getirebileceğini anlıyor ve kabul ediyorsunuz. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri hiçbir koşulda bu tür olaylar için sorumluluk kabul etmez.

Ödeme koşulları

Başarılı bir şekilde kurtarılan veriler yayınlanmadan önce ödemenin tamamı yapılmalıdır. Ödemenin kredi kartı ve/veya PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri tarafından kabul edilen diğer belirtilen ödeme yöntemleri ile yapılacağını kabul etmektesiniz. Ödeme kartları ile ödeme yapıldığında, bu tür ödemelerin bu kartları veren bankaların onayına tabi olduğunu ve bu nedenle, ödeme kartı veren bankalardan herhangi birinin kabul etmeyi reddetmesi durumunda Ödeme yöntemleri, kartlar üzerinde hiçbir kontrolümüz olmayan nedenlerle PITS Global Veri Kurtarma Hizmetlerinin herhangi bir sorumluluğu olmayacağını anlıyorsunuz. Müşteri, tam veri kurtarma maliyetlerinin, dosyada belirtilen PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri ödeme yöntemi veya tarafımızca kabul edilen diğer ödeme yöntemleri kullanılarak tahsil edileceğini kabul eder.

Ödemeyi işleme koymak için geçerli bir ödeme yöntemi (kredi kartı veya diğer yöntemler) sağlanmalıdır. Sağlanan hesabın temerrüde düşmesi veya geçerli olmayan ödeme yönteminin sağlanması durumunda, ödenmesi gereken toplam tutara her ay 100 TL tutarında bir yönetim ücreti uygulanacaktır. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri sağlanan hesabı 60 günden fazla süreyle tahsil edemezse, ödenmesi gereken bakiye tahsilata sunulacak ve tahsilat ücretlerinde %40 ve aylık %3 faiz ve/veya yasal ücretler tahakkuk ettirilecektir.

Ödeme Planları / Artışlarla Ödeme

Müşterilerimize ödeme planları sunuyoruz. Mevcut tüm ödeme seçenekleri önceden tartışılabilir. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, belirli durumlar için de garantili fon gerektirebilir.

Geri ödemeler

Veri kurtarmanın doğası gereği, sonuçlar kontrol edildikten, onaylandıktan ve müşteriye teslim edildikten sonra herhangi bir iade veya geri ödeme yapılamaz.

Vergiler

PITS Global Veri Kurtarma Hizmetlerinin, gerekli olduğu ve yasaların gerektirdiği durumlarda tüm vergileri keseceğini kabul edersiniz.

Yetki

Veri depolama cihazınızı PITS Global Veri Kurtarma Hizmetlerine gönderdikten sonra, şirkete ve çalışanlarına, bağımsız yüklenicilerine, acentelerine ve delegelerine cihazı alma ve taşıma (veri kurtarma için gönderilen), inceleme, değerlendirme, veri kontrolü yapma konusunda otomatik olarak yetki verirsiniz. , kurtarma girişimleri ve her bir veri depolama cihazının işlenmesi.

Yasal haklar

Yeni bir veri kurtarma vakası göndererek, PITS Global Veri Kurtarma Hizmetlerine, bulunduğunuz şehir veya ikamet ettiğiniz ülkede yasal reşit olma yaşında olduğunuzu beyan ve garanti ediyorsunuz. Ayrıca, gönderilen cihazın ve/veya verilerin yasal sahibi veya yasal sahibinin yetkili temsilcisi olduğunuzu da garanti edersiniz. Ayrıca, verilen cihazdaki verilerin yasal olduğunu ve tüm yasal haklara sahip olduğunuzu garanti edersiniz:

  • bize depolama ortamını ve verilerini göndermek için;
  • PITS Global Veri Kurtarma Hizmetlerinin sağladığı hizmetler kullanılarak verilerin kurtarılmasını sağlamak;
  • kurtarılan verileri almak için;
  • bu hüküm ve koşulları kabul etmek.

Gönderilen cihazın yasal sahibi veya yasal sahibinin yetkili temsilcisi, PITS Global Veri Kurtarma Hizmetlerini ve çalışanlarını, gönderilen depolama cihazı veya ekipman veya verilerle veya haklarınız veya eksikliğiniz ile ilgili herhangi bir iddia veya yasal işlemden savunacak ve tazmin edecektir.

Gizlilik

Özel bilgilerinizin ve/veya kurtarılan verilerinizin veri gizliliğini ve güvenliğini korumak çok önemlidir. İşbu belgeyle, yasaların gerektirdiği durumlar dışında verilerinizin gizliliğini yetkisiz erişime karşı koruyacağını ve gönderdiğiniz depolama cihazını, gizli verileri veri kurtarma dışında hiçbir amaçla kullanmayacağını onaylıyoruz.

Sorumluluk reddi

PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, çalışanları, mühendisleri, yöneticileri ve görevlileri, sağlanan veri kurtarma hizmetleri veya bunların sonuçlarıyla ilgili hiçbir açık garanti, garanti ve beyanda bulunmaz, koşullar sağlamaz. Tüm veri kurtarma girişimleri, tüm riski size ait olmak üzere, tüm beklenen hatalarla olduğu gibi gerçekleştirilir.

Sorumluluğun Sınırlandırılması

PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, veri kurtarma hizmetlerinden önce, sırasında veya sonrasında sağlanan depolama ortamındaki verilerin durumu veya mevcudiyeti ile ilgili hasarlar, depolama cihazının, ekipmanın fiziksel işleyişi ile ilgili iddialardan sorumlu olmayacaktır. kasten zarar verdiğimizi kanıtlamadığınız sürece. Yürürlükteki yasaların izin verdiği azami ölçüde, bu sorumluluk reddi beyanı, PITS Veri Kurtarma Hizmetleri ‘nin kişilere veya mülklere yönelik zarar veya kayıp olasılığını bildirmiş olup olmadığına bakılmaksızın tüm zararlar için geçerli olacaktır. Veri kurtarma hizmetleriyle ilgili her türlü sorumluluğumuz, kendi ihmali de dahil olmak üzere, sağlanan hizmetler için müşterinin ödediği toplam tutarla sınırlı olacaktır. Hiçbir durumda, PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri veya yüklenicileri, memurları, yöneticileri, çalışanları herhangi bir veri kaybından, cihazın zarar görmesinden, gelir veya kar kaybından, dolaylı, özel, arızi veya hizmetin diğer sonuçlarından sorumlu olmayacaktır. tedarik edilen. Bu sınırlamanın yegane amacı, her türlü veri kurtarma hizmetini gerçekleştirme sorumluluğumuzu sınırlamak olup, risk dağılımı veri kurtarma fiyatlarımıza yansıtılmaktadır. Daha fazla sorumluluk üstlenirsek, onayınız üzerine özel hizmetlerin fiyatının daha yüksek olabileceğini kabul ve beyan edersiniz. Ayrıca, veri kurtarma işlemiyle ilgili olası doğal yaralanma ve mal hasarı risklerinin de farkındasınız. Sınırlama olmaksızın, depolama aygıtının veya verilerin tahrip olması veya zarar görmesi ve verilerin kurtarılamaması nedeniyle riskleri içerir ve bu tür riskler tamamen ve tamamen size ait olacaktır.

Kişisel veri

Sizin (yasal sahibi veya yasal sahibin yetkili temsilcisi), tam adınız, e-posta adresiniz, adresiniz, telefon numaranız ve ödeme kartı bilgileriniz dahil olmak üzere çevrimiçi talep gönderme formu tarafından talep edildiği gibi hakkınızda doğru bilgileri verdiğinizi kabul etmektesiniz. . Kişisel bilgilerinizi (bundan sonra Kişisel Verilerinizden itibaren) muhafaza etmeli ve derhal güncellemelisiniz. Ayrıca, iletişim formlarında belirttiğiniz iletişim seçenekleri aracılığıyla iletişim kurabileceğimizi ve davalarınız ile ilgili olarak size bildirimler gönderebileceğimizi de kabul etmektesiniz. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, tarafınızdan doğru Kişisel Verileri muhafaza etmedeki başarısızlıklarla ilgili hiçbir yasal sorumluluğa sahip olmayacaktır.

Kanunlara Uyum

Bir müşteri olarak, bu web sitesini kullanımınızla ilgili tüm yasalara, tüzüklere ve düzenlemelere uymayı kabul ve beyan edersiniz. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, her türlü ihlali kolluk kuvvetlerine veya diğer uygun makamlara bildirme hakkını saklı tutar. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, bu web sitesinin belirli hüküm ve/veya koşullarının bir şekilde gerçekleştiğine dair herhangi bir gerçeğin farkına vardığında, zararın kapsamını ve sebebini belirlemek için bağımsız bir soruşturma yürütme hakkını saklı tutar. Bu tür bir soruşturmanın gerçekleşmesinde işbirliği yapmayı kabul edersiniz ve sonuçlarının kolluk kuvvetlerine veya diğer uygun makamlara sunulabileceğini ve cezaya ve hukuki sorumluluğa tabi olabileceğinizi anlarsınız.

Uluslararası Ticaret Hukuku

Bu web sitesi aracılığıyla sağlanan tüm hizmetlerin PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri’nin gümrük ve ihracat kontrol yasalarına ve düzenlemelerine tabi olduğunu anlamaktasınız, veri kurtarma hizmetlerini reddetme veya herhangi bir depolama cihazının iade edilmesi için belirlenen tüm hakları saklı tutar. yasaları ve düzenlemeleri ihlal etmek.

Uyuşmazlıkların çözümlenmesi

İddia edilen ihlal, fesih, geçerlilik, yorum ve ifa dahil olmak üzere, sözleşmelerden kaynaklanan veya sözleşmelerle ilgili herhangi bir ihtilaf (“Uyuşmazlık”) aşağıdaki prosedürlerle çözülecektir:

A. Müzakere

Herhangi bir Uyuşmazlığın yazılı olarak bildirilmesi üzerine taraflar, Uyuşmazlığı çözme yetkisine sahip yöneticiler arasında müzakere yaparak sorunu derhal çözmeye çalışacaklardır ve bu süreç 30 gün içinde tamamlanmalıdır (“Müzakere”).

B. Arabuluculuk

Anlaşmazlık, paragraf A uyarınca müzakere yoluyla çözülmediyse, ihtilaf anında taraflar farklı bir zaman dilimi üzerinde anlaşmadıkça, taraflar arabuluculuğa devam edeceklerdir. Müzakerenin başarılı olmadığını ve arabuluculuk sürecini başlatmak için bir “Arabuluculuk Bildirimi” sunulacaktır. Taraflar bir arabulucu üzerinde anlaşacaklardır; ancak 14 gün içinde anlaşamazlarsa [yerel bir arabuluculuk hizmet sağlayıcısı] bir arabulucu atayacaktır. Arabuluculuk oturumu, arabulucunun görevde kalmasından itibaren 45 gün içinde yapılacak ve herhangi bir taraf süreçten çekilme seçeneğine sahip olmadan önce en az bir tam arabuluculuk günü sürecektir. Taraflar, uzlaşma anlaşması bulunana kadar bir günden fazla arabuluculuk sürecine devam etmeyi kabul edebilir veya bir taraf [veya arabulucu] aşılamaz bir açmaz nedeniyle devam etmek için bir neden olmadığını belirterek “arabuluculuk bildirimi” gönderir. arabuluculuğun sona ermesi.” Arabuluculuğun ilk arabuluculuk oturumundan sonraki 30 gün içinde tamamlanması için tüm makul çaba gösterilecektir.

Arabuluculuk süresince, hiçbir taraf, arabuluculuğu sürdürmeme veya geciktirme nedeni olarak A paragrafına tam olarak uymadığını ileri süremez. Arabuluculuk Bildirimi’nin tebliği, tarafların arabuluculuğun sona erdiği veya arabulucunun bir Çıkmaz Bildirimi yayınladığı konusunda anlaşmaya varmasından 30 gün sonrasına kadar Uyuşmazlık ile ilgili geçerli herhangi bir zaman aşımı süresinin işlemesini sürdürecektir. Taraflar aksini kararlaştırmadıkça, her iki taraf da arabuluculuk giderlerinden eşit oranda pay alacaktır. A ve B Aşamaları sırasındaki tüm yazılı ve sözlü iletişimler gizlidir ve geçerli kanıt kurallarının amaçları doğrultusunda uzlaşma görüşmeleri olarak ele alınacaktır; ancak, Anlaşmazlıktan önce olağan iş akışında oluşturulan ve aksi takdirde keşfedilebilecek olan belgeler, yalnızca Müzakere ve/veya Arabuluculuk sürecinde kullanıldıklarından gizli hale gelmez. Süreç, arabulucu ve/veya arabuluculuk hizmeti sağlayıcısı tarafından kabul edilebilir şartlara dayalı olarak gizli olacaktır.

C. Tahkim

A ve B paragrafları uyarınca müzakere veya arabuluculuk yoluyla çözülmeyen herhangi bir Anlaşmazlık, Türkiye Cumhuriyeti kurallarına uygun olarak nihai ve bağlayıcı tahkim yoluyla çözülecektir. Bu durumda bir panel olarak üç tarafsız hakem olacaktır. Hakemler, davayı kazanan tarafa masraf ve/veya avukatlık ücreti verebilir. Taraflar, tahkimin nihai ve bağlayıcı olduğunu ve diğer çözüm süreçlerine (mahkeme işlemleri veya idari işlemler gibi) ilişkin haklarından feragat ettiklerini anlarlar.

Atama

PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri önceden yazılı onay vermedikçe mevcut koşulların devredilemeyeceğini veya devredilemeyeceğini kabul edersiniz. PITS Global Veri Kurtarma Hizmetleri, anılan şartlar kapsamındaki hak ve yükümlülüklerinin tamamını veya bir kısmını sizin onayınız olmadan devretme veya devretme hakkına sahiptir, ancak bu olay gerçekleşirse size yazılı bir bildirimde bulunacaktır.